maandag 22 december 2014

Warme winterwensen

Wel geknutseld, maar geen blogs geplaatst de laatste maand. Veel bezig geweest met kerstkaarten maken en versturen. Deze kaart is voor een vriendin die zelf ook graag knutselt. Van haar heb ik dan ook een prachtige vintage kerstkaart gehad. Naast het maken van kaarten is het zelf krijgen van gemaakte kaarten ook erg leuk. Die blijven altijd een poos hangen of staan. En daarna worden ze nog bewaard. En andersom vind ik het natuurlijk ook leuk als mensen dat met de mijne doen.
Het is een kerstkaart in de kleuren blauw, wit en bruin geworden. Deze prachtige mal heb ik gewonnen in oktober bij Mariannedesigndivas evenals het plaatje. Hoewel ik nog niet eerder een creatie met deze mal heb gepost heb ik hem al wel vaak gebruikt. Het voordeel van deze mal is, dat de mal al hele mooie structuur heeft, zodat je de kaart verder rustig kunt houden. Het scrappapier is een velletje uit het artic winterblock van MD, die ik samen met een mal gewonnen had bij hobbynu.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
* Hobbynu.nl/weblog: winter
* mariannedesigndivas
* Anmacreatief: Alles mag
* de creatievezebra: kerst maar dan anders

Allemaal hele fijne feestdagen toegewenst! Liefs Lien


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in een mooie kleur.
    Leuk die herten vooraan de kaart.
    Leuk dat je mee doet bij De Creatieve Zebra

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi MD kaartje..
    Bedankt voor het meedoen bij Marianne Design Divas,
    Thanks for joining Marianne Design Divas,
    Hugs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen